Jen v prvních 6 měsících roku 25 jsme Decanté posunuli ze 3,5 na 4,5 milionů ročně. A přiléváme cca 30 % meziročně dál. Že víno miluje každý? Také ho prodává každý. Jak nechat reklamu dozrát, aby vás chtěli "všichni"? Povíme vám to ve 3 bodech.
Výběr správných produktů, kdy je prodávat, jakým stylem a s jakou nabídkou - věda?
Texty a grafika napasované na výzkum - potřeby, humor & design (příklady níže)
Jen zákazník potvrdí, co (na něj) funguje. Testování na FB, IG, Google ads aj.
Posaďte se, my vám nalijeme pohárek vína. Tak nás vítají v Liberci u Decanté a tak vítáme i my jejich zákazníky. Co je v tomto odvětví nejdůležitější:
Na začátku se “prostě prodávalo víno”. Tedy velmi pečlivě vybraný sortiment z celého světa v čele se skvělým vinařem a jeho týmem. Ale jak se trh i chutě mění, tak se mění i byznys. Aby šlo vše podle vašeho plánu, byl potřeba vytvořit šestiměsíční bojový plán - co kdy zasít, abychom sklidili vysoké obraty?
Každý týden strávíme několik hodin strategickou optimalizací. Dle dat víme, jestli kupuje firma, muž, žena, nakupují dárek, víno na vychutnání apod. Sledujeme sezónu, odstřiháváme špatné kampaně jako uschlé větývky a ty dobré necháváme zrát (na rozdíl od vína ne bez zásahu, rozvíjíme je dalšími kreativami, na webu a rozpočtem).
Pojďme se podívat na pár reklam na různé segmenty.
Úplně nejjednodušší kombinace představení vína s vizuálním ukázkou jeho chutí - zaměřeno více na vinaře, co ví co chtějí.
Představení českého vína, zajímavým a vtipným způsobem. Sám výrobce se nám zde ozval s pochvalou od lidí. Brand i výkon.
Zmiňované balíčkování a sezóna - balíčky suchých vín na léto. Zároveň kombinace regionů a palet chutí na ozkoušení.
Primitivo lidi milují. Našli jsme několik způsobů, jak ho ještě více ukázat. Vtipný twist na pivo a párek.
Na konec mailing, další plán a ladění eshopu. Nikdy bychom za klienta nevytvořili něco, co sami nechceme číst, a proto přiznáváme, že si občas k newsletteru pro DCNT sklenku pro inspiraci nalijeme. Výsledkem jsou pak nejen zábavné a naučné průpovídky, ale také maily, které vydělávají vyšší desítky tisíc korun. Vypadá to třeba takto
Žádné "máme pro vás kilo, přidejte se do newsletteru". Odvážný newsletter jako sklenka třetího vína. Exkluzivní nabídky.
Věděli jste, že víno je starší než hádky o jeho chuti? 8 faktů o víně, které vyvolali debatu, smích i nákupy. Píšeme o gastru, víně, historii, zvycích...
Majitel Hynek Novotný - bohém, muzikant neskutečný vinař a v neposlední řadě prvotřídní byznysman - se v článku pro IDNES.cz (https://www.idnes.cz/finance/prace-a-podnikani/bubenik-hynek-novotny-decante-vino-podnikani.A231101_091451_podnikani_sov) rozpovídal o tom, jak v jeho 50+ mio ročně výdělečném podnikání vsadil na eshop i B2B. V obou směrech poskytujeme oporu a odměnou nám všem jsou zábavné degustace v Liberci - a hlavně rostoucí obraty a spokojení zákazníci.
Pány z Tollaru můžeme doporučit všema deseti, jsou to profesionálové a nadšenci ve svém oboru. Perfektní komunikace i s lidmi, kteří nemají velké zkušenosti v online marketingu. Hlavně ale získáváme spoustu nových zákazníků a zvyšujeme obrat. A také přichází s cennými radami a podněty pro zlepšení.Oceňujeme kreativitu a vstřícnost. Svěřit se do rukou profesionálu se vyplatí!
I když byl eshop původně malinký a konkurence obrovská, dodrželi jsme všechny důležité kroky - průzkum, dobrou nabídku v reklamě a web pasující na nabídku.
Vydělané peníze jsme vraceli do rozvoje na další činnosti (emaling, další úpravy) a za pár měsíců vydělával eshop 2-3x více.
Napište nám a zjistíme, ve kterých příležitostech leží právě vám leží nejvíc tollarů na stole.