Doba čtení 3 minuty

Jak konkurovat gigantům (Benu, Pilulka) jen s jedním produktem a vyrůst z 80 tisíc Kč na 5 milionů ročně?

Změnami textů, UX webu a dlouhodobou optimalizací PPC dokážeme zvýšení zisků i na eshopu s jedním produktem a velkou konkurencí.

Případová studie VIP power náhledZisková marže

5+ mio

Růst z 80 tisíc kč na 5+ milionů ročně

z 3,5% na 7%

konverzní poměr webu díky copy a UX

5 678%

růst obratu za 3 roky

Hlavní výzvy tohoto projektu

1
Konkurovali jsme eshopům typu BENU, pilulka a dalším
Potřebovali jsme zvýšit obrat jen na jednom produktu (přírodní prášek na erekci)
2
3
Kvůli tematice (léky) nemůžeme inzerovat na Facebooku
Chci audit
a krátký poznávací hovor
Postup je základ

Jaké postupy jsme při rozvoji použili?

Uživatelský výzkum

Výzkum

Uživatelský výzkum, zákaznické rozhovory, recenze aj.

UX design

UX design

Nové dopadové stránky a přístupy k reklamám a komunikaci.

Testování

Copywriting

Dlouhodobé vylepšování kreativ a akcí.

PPC optimalizace

PPC optimalizace

Kombinace Google Ads, Meta reklam a dalších kanálů.

Chci audit
a krátký poznávací hovor

Jak jsme postupovali a proč?

Trh pilulek na erekci je plný šejdířů a klamných reklam. K tomu se zákazníci často bojí vyzkoušet něco nového - ze strachu o zdraví a ztráty peněz. Co s tím? Ani my bychom nešli do pochybné spolupráce, VIP power má ale 100 % bylinné složení a věděli jsme ze stovek recenzí, že funguje. A to jsme také komunikovali na webu:

  1. Nepřetvářeli jsme celý web, starý fungoval dobře, ale potřeboval
změnit strukturu a texty

  2. Udělali jsme podrobný výzkum konkurence a trhu - co lidem vadí a čeho se bojí?

  3. Všechny data jsme nasadili do grafiky a textů na webu (což zdvojnásobilo tržby)

  4. V reklamách jsme pochytali všechny možné směry hledání - Zdravotní, zábava,
přírodnost, symptomy

VIP power produkt
TIP: O cca 10% zvedl obrat také mailing, ve kterém jsme nastavili automatizace a měsíčně posíláme akční mail jen pro odběratele.

Postupně jsme tak každý měsíc rostli díky novým zajímavým nabídkám a webu, který skvěle komunikoval to, co zákazníci chtěli (a ještě to nevěděli).

Chci audit
a krátký poznávací hovor

Co o spolupráci řekl majitel?

Logo VIP power
Michal Kašpar
Michal Kašpar
Majitel

Pavel a Martin tvoří silné kombo v oblasti online marketingu. V průběhu dvou let se jim podařilo pozvednout můj e-shop od příležitostného balení objednávek až do fáze, kdy mi balení objednávek začalo lézt na nervy :) Tržby šli nahoru asi 40 násobně. Ze začátku jsem trochu prskal na vyšší cenu, ale uvědomil jsem si, že platím za špičkovou kvalitu. Děkuji.

VIP power ukázka

Proč to vše fungovalo a jak můžeme pomoct vám?

I když byl eshop původně malinký a konkurence obrovská, dodrželi jsme všechny důležité kroky - průzkum, dobrou nabídku v reklamě a web pasující na nabídku.

Vydělané peníze jsme vraceli do rozvoje na další činnosti (emaling, další úpravy) a za pár měsíců vydělával eshop 2-3x více.

Napište nám a zjistíme, ve kterých příležitostech leží právě vám leží nejvíc tollarů na stole.

Chci audit
a krátký poznávací hovor
Tollar O nás

Další případové studie

Logo Severské světloTollarLogo VIP power